Pro své klienty a projekty PPD neustále hledá pracovníky po celém území České republiky a na Slovensku. PPD nabízí krátkodobou (nárazovou) i dlouhodobou práci. Mezi hlavní činnosti patří:
- prezentace zboží v supermarketech (ochutnávky, prezentace výrobků, podpora prodeje)
- merchandising (úprava zboží v regálech supermarketů)
- práce obchodního zástupce
- distribuce a instalace reklamního materiálu do prodejen
- audit (kontrola a zapisování různých dat)
- prodavačky
FORMY PRACOVNÍHO VZTAHU
- živnostenský list
- dohoda o provedené činnosti nebo práci
- trvalý pracovní poměr (převážně v centrální kanceláři v Praze)
PPD NABÍZÍ
- velice dobré finanční ohodnocení
- důkladné zaškolení na projekt a permanentní podporu v průběhu projektu
- práci různého zatížení (poloviční úvazky, večery, víkendy, letní brigády, atd.)
- v případě využívání vlastního auta proplácení kilometrů (benzín a amortizace)
Hosteska/promotér
Požadujeme: věk neomezen, avšak bezpodmínečně příjemný vzhled, velmi dobré komunikativní a prezentační schopnosti, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení. Vlastní auto nebo přístup k autu je někdy výhodou.
Merchandiser/Auditor
Požadujeme: věk neomezen, příjemné vystupování, ženy i muže, zodpovědnost, fyzickou bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost a organizační schopnosti. Přístup k autu někdy výhodou.
Obchodní zástupce
Požadujeme: muže i ženy, příjemné vystupování, zodpovědnost, výborné komunikativní, organizační a presentační schopnosti, ochotu cestovat, přístup k autu a řidičský průkaz. Základní znalosti spotřebního zboží a zkušenost v prodejní činnosti vítány.
Administrativa - pouze v Praze
Požadujeme: věk neomezen, příjemné vystupování, ženy i muže, zodpovědnost, pečlivost, znalost práce s počítači - Word a Excel, organizační schopnosti.
KARIÉRA V PPD CENTRÁLNÍ KANCELÁŘI
Account Coordinator/Executive, Account Coordinator Assistant
Požadujeme: Výborné komunikační a organizační schopnosti, znalost práce na PC - Word, Excel, flexibilitu v pracovním nasazení, spolehlivost a pečlivost, schopnost komunikovat v anglickém jazyce (slovem i písmem), SŠ nebo VŠ vzdělání, praxe v marketingu nebo v prodeji vítána
Nabízíme: Samostatnou činnost při přípravě, koordinaci a realizaci marketingových a prodejních projektů, tvůrčí práci v mladém a dynamickém kolektivu, úzkou spolupráci s mezinárodní klientelou, mezinárodní prostředí
V případě Vašeho zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na adresu v sekci KONTAKT.
- prezentace zboží v supermarketech (ochutnávky, prezentace výrobků, podpora prodeje)
- merchandising (úprava zboží v regálech supermarketů)
- práce obchodního zástupce
- distribuce a instalace reklamního materiálu do prodejen
- audit (kontrola a zapisování různých dat)
- prodavačky
FORMY PRACOVNÍHO VZTAHU
- živnostenský list
- dohoda o provedené činnosti nebo práci
- trvalý pracovní poměr (převážně v centrální kanceláři v Praze)
PPD NABÍZÍ
- velice dobré finanční ohodnocení
- důkladné zaškolení na projekt a permanentní podporu v průběhu projektu
- práci různého zatížení (poloviční úvazky, večery, víkendy, letní brigády, atd.)
- v případě využívání vlastního auta proplácení kilometrů (benzín a amortizace)
Hosteska/promotér
Požadujeme: věk neomezen, avšak bezpodmínečně příjemný vzhled, velmi dobré komunikativní a prezentační schopnosti, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení. Vlastní auto nebo přístup k autu je někdy výhodou.
Merchandiser/Auditor
Požadujeme: věk neomezen, příjemné vystupování, ženy i muže, zodpovědnost, fyzickou bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost a organizační schopnosti. Přístup k autu někdy výhodou.
Obchodní zástupce
Požadujeme: muže i ženy, příjemné vystupování, zodpovědnost, výborné komunikativní, organizační a presentační schopnosti, ochotu cestovat, přístup k autu a řidičský průkaz. Základní znalosti spotřebního zboží a zkušenost v prodejní činnosti vítány.
Administrativa - pouze v Praze
Požadujeme: věk neomezen, příjemné vystupování, ženy i muže, zodpovědnost, pečlivost, znalost práce s počítači - Word a Excel, organizační schopnosti.
KARIÉRA V PPD CENTRÁLNÍ KANCELÁŘI
Account Coordinator/Executive, Account Coordinator Assistant
Požadujeme: Výborné komunikační a organizační schopnosti, znalost práce na PC - Word, Excel, flexibilitu v pracovním nasazení, spolehlivost a pečlivost, schopnost komunikovat v anglickém jazyce (slovem i písmem), SŠ nebo VŠ vzdělání, praxe v marketingu nebo v prodeji vítána
Nabízíme: Samostatnou činnost při přípravě, koordinaci a realizaci marketingových a prodejních projektů, tvůrčí práci v mladém a dynamickém kolektivu, úzkou spolupráci s mezinárodní klientelou, mezinárodní prostředí
V případě Vašeho zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na adresu v sekci KONTAKT.